Woho! Äntligen helg:P

Har varit fett nervös inför engelska provet, de var idag första lektionen, det gick ganska bra tror jag, men jag stavade curious fel! Aja, de e inget som direkt påverkar hela betyget, hoppas jag :S
Sen var det väll inte mycket mer som hände i skolan...xD

Kom hem vid typ kvart i fyra, för ovanlighetens skulle var det faktiskt ingen annan hemma så jag tog tillfället i akt att titta på Tv, på dom program som JAG vill se:P Sen kom pappa, och gissa vad han hade- en hemlig godisgömma i skafferiet! Självklart är nu den tillintetgjord tack vare oss två, ops.. hade egentligen tänkt plugga lite nu, men jag pallar inte.. får bli sen... kanske

Skulle haft bandy idag 17.30 men jag tror att jag ska sluta.. gillar inte mitt lag.. De kanske e lite tråkigt, speciellt nu när jag fått reda på att en tjej som går i femman i min skola ska börja i mitt lag (det yngre av lagen tror jag) Men de e inget att göra åt, får träna med pappa istället, on the nice little private gym on hans jobb :P

Nu har jag hela helgen framför mig:D Ska inte göra så mycket, nån som vill hitta på nått nån dag? Om jag inte får nått bättre för mig ska jag till Natur Historiska imorron sen på söndag kanske de blir lite bandy : / får se hur jag gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0