Lördag:P

Tjenixen på er, alla som läser xD

Sov fett länge idag, typ till 12, gissa om min familj börjar tycka de e lite jobbigt att jag sover bort halva dan på helgerna, men de e faktiskt mitt liv, jag bestämmer. Och nu SKA jag faktiskt jobba lite med So:n, vill inte stjuta upp allt till sista dan, vilket det oftast brukar bli.... Men nu är jag faktistk på plugghumör, det händer då och då, en ganska bra egenskap enligt mig iaf.
Var med pappa och Erik (lillebror) på pappas jobbs gym idag, de e lite spooky där när de inte är några människor i huset.. Nu är de iaf bevisat att jag har starkare magmuskler än Erik, yey! Fast de e iof lite skumt när man tänker på alla sit-ups han gör varje dag :S Kan ha något att göra med att jag kör tyg på cirkusen.. Aja, jag gjorde typ fem mer sånna här dra upp benen i 90 grader än Erik gjorde, party!!!

Okej, nu ska jag fortsätta med So:n innan mitt plugghumör försvinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0