Hejsan :P

Idag har de vart en ganska skojj dag faktiskt, enligt mig xD Gick bra på alla lektioner på förmiddan iaf. På eftermiddan hade vi hemkunskap, gjorde kyckling o potatismos med lite olika grönsaker, smakade faktiskt okej, men jag kan ju glömma en framtida kockkarriär :P

Efter det hade vi So, skulle jobba i bibblan vid datorerna, meeeen de fick vi inte för de va nån slags lektion där inne, men dom hade inte datorerna?! VAd är det för mening att ha ett bibiotek med datorer om man inte kan använda det? Sen skulle läraren fixa några bärbara datorer, meen de vad nån slarver som hade haft dom och inte lämnat tillbaka nycklen som låser upp den fina "behållaren" som dom finns i.. :@
Ägnade istället lektionen åt att fråga läraren om lite olika saker :D och så läste jag lite i boken me.. : /

Men nu är jag hemma, skriver på So:n (som jag kanske hade sluppit göra om vi hade haft tillgång till datorerna) och väntar på att få fika :P Jippie! Kakor!

Kommentarer
Postat av: A

Haha, jag är en ganska värdelös kock själv.. x)

När jag bakade kakor sist, så hade vi inte kryddpeppar, som det stod i receptet. Så duktig som jag var, så tog jag svartpeppar i stället.. Ja, jag kan ju säga att kakorna var rätt så starka.. x)

2008-11-27 @ 18:18:57
URL: http://lovelyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0