Tjio!

För tillfället är jag gryyyymt besviken på mig själv, var en stor cirkusuppvisning igår.. och självklart så lyckas jag få migrän på genrepet, lycka till att jonglera med begränsat synfällt.. Så en av tränarna fick hoppa in för mig på första föreställningen, men jag var iaf med på pyramiden i slutet. Sen pallade jag verkligen inte med en föreställning till så mamma fick komma och hämta mig. Jag är ganska glad att hon gjorde det, satt och grät i bilen för att jag har så ont i huvudet.. När vi kom hem var jag tvungen att äta och dricka massa och sen typ direkt i säng.

Imorsen fick jag inte ens sova ut.. för jag skulle upp och stå i ett stånd på julmarknaden, vi sålde hembakat fika.. Det var typ inte så många som köpte, förutom vi som stod och sålde, till oss själva ? Nu håller jag på med den himla So:n, sorry om jag tjatar om den, men den e jobbig!!!

Sen ska jag iväg ikväll :D skojjskojj!

Cu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0