Skola igen...

Ja, då var den fina lilla helgen slut, och gissa vad?! Blev färdig med min So igår och lämnade in den idag!!! Äntligen kan jag börjar leva normalt igen.
Vi hade nån skum samling i aulan innan gympan där vi fick några rosa knappar som dom förväntar sig att alla ska sätta på sina kläder...? Lite skum idé kanske.. Men det hade sina fördelar att vara på den grejjen, vi missade lite av gympan iaf :P de va rätt skönt. Sen på so:n så fick vi jobba med vilket ämne vi ville, satt i grupprummet med Julia och tränade på No... sen fick jag migrän... Hurra! NOT!! Men jag bestämmde mig för att vara kvar i skolan över lunch och vara med på kören och se om de blev nå bättre, men de blev de inte, sååååå jag gick hem och dog i soffan (alltså inte dog bokstavligt, jag lade mig där och låg helt stilla i typ en halvtimme) när jag återuppstod så hade migränen gått över:) Jippie!
Det var inte ett så allvarligt anfall, men tillräckligt för att jag inte skulle pallat musikdatan om jag hade stannat i skolan.

Imorron är det då förmiddagsrep inför konserten nästa vecka, sen på eftermiddagen ska jag och Hillevi förhoppningsvis få redovisa vårt franskagrejs, om hon inte fortsätter vara sjuk... grrr..

Jaja, man får väll försöka så gott det går.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0