Sjuk??

Misstänker att jag håller på att bli sjuk.. Känner mig typ helt slut hela tiden, har fett ont i halsen och har problem att sova, pga olika saker. Men jag VILL INTE bli sjuk lagom till Lucia, min klass ska typ ha fyra olika Luciatåg på olika företag, och om jag är sjuk så missar jag hela grejen.. :(
Missade bandyn idag, sov bort typ hela träningen, jag har upptäckt att jag sover otroligt mycket, iaf på helgerna när det inte finns en väckarklocka som väcker mig.. Usch, jag vågar inte ens tänka på jullovet :S
Idag e de julavsluting på gymnasiet, fast jag vet inte om jag ska dit.. kanske ska vara hemma och typ ta de lugnt istället... Fast om jag stannar hemma så får Piglet ingen att uppträda med, det känns bara lite taskigt att förstöra två föreställningar på en helg. Jag=Misslyckad för tillfället :P

Aa, finns inte mycket mer att skriva om nu.. Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0