Hejsan gott folk..

Egentligen skulle det varit franska-redovisning idag, meeen läraren skulle tydligen lägga till massa extra på alla redovisningar som dom i klassen gjorde så det var bara två som hann redovisa.. too bad^^

Jobbade nästan klart med första punkten ida på So lektionen! Jiha! Det går framåt, sakta men säkert.. hoppas jag :S

Sen när jag kom hem försökte jag göra många saker samtidigt vilket inte lyckades alldeles bra.. försök själv att; Äta mellis (macka o te), sticka, göra läxor, kolla på tv och prata i telefon med en jobbig lillebror, SAMTIDIGT! Efter att jag fösökt i typ 30 sekunder så gav jag upp.. fick dissa allt utom mellis och läxor, och det funkade nästan..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0