Död åt ankan!

Ja.. det är alltså jag som är ankan, även kallad Ducky av vissa.. Måste vara klar med den himla So:n på måndag :/ Och jag kommer aldrig hinna! Imorron ska jag stå på Julmarkanden från 9.30-11.00 sen ska jag hem och plugga järnet, sen iväg under hela kvällen.. Sen på söndagen måste jag på bandyn, har lovat min tränare och sen e det scoutavslutning vid 14.00.... Sen ska jag jobba massa So under kvällen och kommer få sitta uppe tills det blir färdigt...

Har massa läxor till imorron som jag verkligen inte har hunnit göra... Sv, S/T + ett franskaprov som jag började träna inför för typ en timma sen, men inget fastnar i hjärnan så här sent.. så jag fattar inte att jag ens försöker..
Shit vad allt är skit ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0